Promocje
Czółenka Sala 1578 510
Czółenka Sala 1578 510
269,00 zł 179,00 zł
szt.
Roberto Exclusive 594
Roberto Exclusive 594
319,00 zł 249,00 zł
szt.
Sneakersy Roberto Exclusive594
Sneakersy Roberto Exclusive594
319,00 zł 249,00 zł
szt.
Sneakersy Roberto Exclusive 594
Sneakersy Roberto Exclusive 594
319,00 zł 249,00 zł
szt.
Sneakersy Roberto Exclusive 456
Sneakersy Roberto Exclusive 456
349,00 zł 229,00 zł
szt.
Czółenka Sala 2084 678
Czółenka Sala 2084 678
319,00 zł 279,00 zł
szt.
Botki Sala 1622 487
Botki Sala 1622 487
349,00 zł 239,00 zł
szt.
Czółenka Stifbut C 195
Czółenka Stifbut C 195
279,00 zł 189,00 zł
szt.
Czółenka Karollo Violli 2169
Czółenka Karollo Violli 2169
189,00 zł 179,00 zł
szt.
Botki Stifbut B491
Botki Stifbut B491
329,00 zł 269,00 zł
szt.
Czółenka Sala 1595 88
Czółenka Sala 1595 88
239,00 zł 209,00 zł
szt.
Czółenka Sala 1504 664
Czółenka Sala 1504 664
249,00 zł 199,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta :

osobiście pod adresem : ParadaShop24 ul. Tuszyńska 72/74 lok E51  Rzgów 95-030 lub Konstantynów łódzki 95-050 ul Prusa 26
pisemnie na adres: ParadaShop24 ul. Tuszyńska 72/74 lok E51 Rzgów 95-030 lub Konstantynów łódzki 95-050 ul Prusa 26
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@paradashop-24.pl

 

 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
-żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Zachęcamy do pobrania i wypełnienia formularzu reklamacyjnego.pdf

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia (przyjęcie reklamowanego towaru wraz z opisem).

Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

 

Dostarczenie reklamowanego produktu.

Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o podanie danych do odbioru reklamowanego produktu przez firmę obsługującą przesyłki kurierskie DHL( koszt ponosi sprzedawca). 

 

 

Szczegółowe informacje na temat przysługujących praw konsumentowi w związku reklamowanym towarem znajdą Państwo poniżej :

 

REKLAMACJA PRODUKTU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE USTAWY.PDF

Pod adresem 
http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl